FES LA TEVA SÍNDRIA! / HAZ TU SANDÍA


CATALÀ


Quan penso en estiu, la síndria sempre hi és present. És per això que sempre la incloc en les propostes estiuenques.

La proposta que us presento avui és de comptatge. Es tracta de posar tantes llavors com n’hi ha la targeta. Un joc fàcil pels petits, manipulatiu i atractiu per ells i elles.

Podeu jugar ensenyant la targeta i que posin les llavors que indica, tapant el nombre i que comptin quantes n’han de posar i que mirin desprès si correspon les que han posat amb el número o deixant que posin les llavors que vulguin i que busquin la targeta adequada.

Aquí us deixo el pdf per descarregar-vos el joc. Espero que us agradi tant com a mi! jo per fer les pipetes he agafat pedretes però ho podeu fer molt més top si deixeu assecar llavors de síndria de veritat o pinteu pipes de girasol de negre.

Bon joc!!


CASTELLANO


Cuando pienso en verano, la sandía siempre está presente. Es por ello que siempre la incluyo en las propuestas veraniegas.

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és IMG_20200608_203419-300x225.jpg

La propuesta que os presento hoy es de conteo. Se trata de poner tantas semillas como hay en la tarjeta. Un juego fácil para los pequeños, manipulativo y atractivo para ellos y ellas.

Podéis jugar enseñando la tarjeta y que pongan las semillas que indica, tapando el número y que cuenten cuántas tienen que poner y que mirar después si corresponde las que han puesto con el número o dejando que pongan las semillas que quieran y que busquen la tarjeta adecuada.

Aquí os dejo el pdf para descargar el juego. Espero que os guste tanto como a mí! yo para hacer las pipetas he cogido piedrecitas pero podéis hacerlo mucho más top si dejáis secar semillas de sandía de verdad o pintáis pipas de girasol de negro.

Feliz juego!